Dag 8: Melchingen - Überlingen (Bodensee) - Reisverslag uit Überlingen, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu Dag 8: Melchingen - Überlingen (Bodensee) - Reisverslag uit Überlingen, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu

Dag 8: Melchingen - Überlingen (Bodensee)

Door: Martijn

22 Juli 2009 | Duitsland, Überlingen

-Laatste dagje tot onze beentjes weer rust mogen houden.
-Vooraf gedacht lekker afdalen naar de Bodensee. Maar de werkelijkheid was anders. Een aantal pittige klimmetjes hielden ons tijdelijk af van ons doel.
-Aangekomen in Überlingen kwamen we in een oase van rust en lekkernijen.
-Eindelijk kunnen onze benen herstellen van de zonnebrand. Voorheen ging alle energie naar de spieren.

23 Juli:
Gezwommen in de Thermen van de stad. Het is ook een beetje vakantie hè.
-Gebiert met de broers van Adriane en zijzelf ook.
-We hebben de planning bekeken, en we gaan erg goed. Als het laatste stuk naar Rome ook zo gaat, dan houden we meer dagen over dan gewenst. Dus we blijven hier nog een dagje. Meer tijd om de fiets in orde en schoon te maken en even te genieten van de luxe hier.

• 24 Juli 2009 - 16:29

Oom Leen:

We zullen je op jullie tocht volgen, tot nu toe hebben jullie aardig ' de sokken' erin. Een voorspoedige reis verder. Groeten ook van tante Suja.

• 27 Juli 2009 - 13:56

Sjon Huisman:

Mannen, de goesting is er begrijpen wij.
    Mooie tocht. Hopelijk zit het weer een beetje mee.
    Afzien in de Alpen is een ervaring apart.
    Let een beetje op in Rome, daar woont een vreemde signeur.
    Goede reis verder.
    Leuke foto's.

Nelleke en Sjon

• 31 Juli 2009 - 17:45

Marloes :

Heey Martijn, wat fijn dat het fietsen zo voorspoedig ging/gaat. Zie geen hele recente berichten. Ben je in rome of ondertussen alweer terug?

groetjes