Dag 5: Bingen - Schriesheim - Reisverslag uit Schriesheim, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu Dag 5: Bingen - Schriesheim - Reisverslag uit Schriesheim, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu

Dag 5: Bingen - Schriesheim

Door: Martijn

19 Juli 2009 | Duitsland, Schriesheim

-130,1 km
-frustratie vd dag: verrote wegen. Betonplaten met scheuren.
-meer regen. We moeten wennen aan de duitse buitjes. Deze kenmerken zich door de korte duur. Het aantrekken van een regenbroek is daarom tevergeefs. Zodra je alles aanhebt, is de bui al over.
-Veel oponthoud vandaag, vaak kleine stukjes verkeerd gereden. Wouter slag in achterwiel.
-Geen eten gekocht en het is Zondag. Dat is dom, want ik duitsland is terechterwijs nog niet ingevoerd dat de supermarkten dan ook open zijn.
-Afgezet op de pont over de Rijn. We betaalde elk 2,- voor de fiets totdat de man zag dat wouter ook nog een karretje mee heeft. Dat werd 3,- voor hem. Rare mensen, die duitsers. Maar ook zeer vriendelijk, vooral de fietsers. We worden vaak aangesproken als we de weg even kwijt zijn. Of we worden gevraagd waar we met al onze bagage heengaan. Dat is erg leuk.
-Zware dag, vooral mentaal.

• 26 Juli 2009 - 21:09

Frouk:

wat leuk, verhaaltjes en plaatjes! dat had ik nog niet gelezen allemaal! zet m op mannen!

xx