Dag 2: Boxtel - Brachelen - Reisverslag uit Brachelen, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu Dag 2: Boxtel - Brachelen - Reisverslag uit Brachelen, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu

Dag 2: Boxtel - Brachelen

Door: Martijn

16 Juli 2009 | Duitsland, Brachelen

-Een eitje bij het ontbijt van de zeer vriendelijke familie van Eijck (zo hopelijk goed geschreven)
-Pech stuurtas rechtsvoor omdat ik, martijn, tegen een wegversperring reed. Ik zat waarschijnlijk te diep in het routeboek te kijken.
-Frustratie top1: Stoplichten die net op groen springen als je stilstaat en je schoenen hebt losgemaakt uit je klikpedalen. Ongeveer 6x gebeurd, dat is geen toeval meer gemeente Eindhoven
-Wanhopige zoektocht naar camping die er niet was. Marco gebeld, camping ligt 20km verderop. Reeds 125 km gefietst, en laat op de avond, hebben we een lokale boer gevraagd, of we op zijn land mochten staan. Dat mocht zonder twijfel en we konden zelfs bij zijn vader douchen. Geweldig! We zijn vergeten om zijn naam te vragen, maar anders had deze hier zeker gestaan.

• 22 Juli 2009 - 19:41

Marieke:

Pics van het douchen! Or it didn't happen... :P
    Jullie zijn helden! Heel veel succes en hou vol!
    Dikke kus.