Vervolg Updates - Reisverslag uit Überlingen, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu Vervolg Updates - Reisverslag uit Überlingen, Duitsland van wouterenmartijn - WaarBenJij.nu

Vervolg Updates

Door: Martijn

24 Juli 2009 | Duitsland, Überlingen

Ik zou ook heel graag wat meer foto`s uploaden maar deze website is zeer strict in de voorwaarden van elk bestand. Zo kan ik maar 8MB per keer sturen, echter dat zelfs werkt niet.
Nogmaals abonneer uzelf op de mailinglist, linksonder. Dan krijgt u een mail wanneer wij weer iets schrijven.
Hieronder zullen de komende dagen onze smsupdates komen te staan.
:SMS update:: 25 juli 2009 :
In een razende tijdrit ruilden we, in 122km, De voor A. Morgen de alpen in! 1300m stijgen; erg pittige dag dus. Maar de moraal is hoog. Trusten uit feldkirch. X

:SMS update:: 26 juli 2009 :
Vandaag was ongelofelijk mooi en zwaar! En wat n gevoel om boven op 1793m te staan. 67pu was wel n beetje hard naar benee. Morgen de reschenpass. Xx uit prutz!

:SMS update:: 27 juli 2009 :
Viva italia! Met gisteren nog in de benen n korte dag, 75km, maar we zijn de reschenpas 1520m over. We liggen nu onder de ortlers in prad, IT. Op naar verona! X

:SMS update:: 28 juli 2009 :
In 1 grote afdaling naar bolzano laten we de alpen achter ons. We kamperen in caldaro aan de kalterer see, maar het is snikheet. Pa&ma kortl. staan hier ook. X

:SMS update:: 29 juli 2009 :
'T gardameer is sinds vandaag 2 blonde jochies rijker. Na 100km op n ontz. saai fietspad dobberen we thv torbole. Nog even geflanrd, nu slapen. Morgen opera? Gr

:SMS update:: 30 juli 2009 :
Even n snelle sms vandaag: We zitten in de arena van verona naar Carmen te luisteren. We blijven hier nog een dag om uit te slapen. Ho, de pauze is over. M en W

:SMS update:: 1 augustus 2009 :
Ondanks de razende hitte 35g reden we vandaag 140 saaie km'ers in po-vlakte. Iets te enth. merken we, zeker in dit weer. We slapen in ferrara met fam. M. Ug...

:SMS update:: 2 augustus 2009 :
Peppi en kokki zijn vandaag in bologna aanbeland. Temp gaat ri. 40gr. Als 2 stukken 30+ kaas in de zon zweten we de 2e ronde bergen (apennijnen) in. Twee kusjes

:SMS update:: 3 augustus 2009 :
Na alle warmte was vandaag een fijne bewolkte dag, zelfs wat regen! Het vele klimmen en dalen zorgte voor een zware dag, met als einde Monte di Fo (770m). Doei!

:SMS update:: 4 augustus 2009 :
Hoe is het eigenlijk bij jullie? Hier is deel 2 van de reis af; we zijn in florence, wat n prachtige stad, en lekker ijs! De laatste 380 km liggen op ons te wachten maar zullen niet eenv. zijn. Veel op en neer gefiets door toscaans landschap. Wil je weten hoe dit avontuur nu verder zal gaan, kijk naar...

:SMS update:: 5 augustus 2009 :
De benen hadden het zwaar met de 1600 hoogtemeters die overwonnen zijn. De omgeving is echter prachtig en dat vergoedt alles. Casciano calling, 12p goes to...xx

:SMS update:: 6 augustus 2009 :
4 magnums waren nodig om ons energiepeil op te krikken. Zo pittig was deze dag. Vanaf nu wordt het minder klimmen. Tellen jullie met ons mee?! Nog 3 dagen! Xx

:SMS update:: 7 augustus 2009 :
Vorig bericht vergeet te verm. dat we in casteldelpiano sliepen. Nu bij het vulkaanmeer lago di bolsena. Nog 2! Rome staat al op de borden. Kunnen niet w88. Xx

:SMS update:: 8 augustus 2009 :
Deze etappe was er 1tje over veel slecht asfalt naar lago di vico. De benen zijn moe dus we zijn blij dat morgen de laatste fietsdag is. Wat een gek idee! Gr.

:SMS update:: 9 augustus 2009 :
En of de laatste loodjes zwaar waren! Lekke banden, km's omgereden: pech alom. Maar we zijn er! Na 23 dagen fietsen staan we op het st.pieter plein. Gaaf! Xx

:SMS update:: 14 augustus 2009 :
Hallo lieve volgers! We zijn om 6:09 vertrokken met de trein naar milaan via pisa&allessandria. Daar vertrekt om 21:10 onze slaaptrein naar utrecht (a 11:56). X

• 25 Juli 2009 - 20:50

Barbara:

Wauw, wat gaan jullie hard heren! Veel succes met de verdere tocht.

Liefs,
    Barbara

• 26 Juli 2009 - 19:16

Oma,opa Kort:

geweldige berichten, heel veel succes.

• 26 Juli 2009 - 19:23

Lianne En De Manne:

Leuk om over jullie tocht te lezen. Gaat goed, he. Veel succes en plezier verder. Rein is benieuwd of het een massasprint wordt in
    Rome...

• 27 Juli 2009 - 20:16

Froukje:

mannen wat gaan jullie hard! al in italië!

• 27 Juli 2009 - 20:22

Oma.opa Kort:

oma vindt zo'n snelheid wel griezelig, be careful

• 28 Juli 2009 - 08:25

Tante Chris:

Ciao ragazzi,
    Magno, che le prestazioni,
    sono orgoglioso di voi
    Di prendere un Prosecco da me
    Saluti da Gouda

• 29 Juli 2009 - 14:42

Zus:

Wauw, jullie zijn bikkels! Ga zo door! Liefs uit Utrecht

• 02 Augustus 2009 - 09:18

Tante Chris:

He jongens, 'neefje' in 't bijzonder,

ik ga nu zelf op vakantie dus zal jullie verslagen moeten missen. Jullie zijn kanjers, graag zie ik een keer in Lisse de foto;s en hoor graag de resterende verhalen.

liefs
    'tante chris'

• 02 Augustus 2009 - 13:17

Opa/ma Vr.:

Behouden aankomst in Rome. we gaan een paar dagen naar Limburg. De rest lezen we later,genoten van jullie gr.

• 03 Augustus 2009 - 13:39

Sari:

Supergaaf hoor! En fietsen in 35 graden :S, ik vond slenteren al te heet bij die temperatuur... Fiets ze nog!

• 04 Augustus 2009 - 21:09

Frouk:

bassie en adriaan!

dag jongens, jullie zijn er bijna, wat onwijs goed!!

jullie zijn vast heel vies bruin met witte wielrenbeetjes, of niet?

tot snel

xx froukje

• 05 Augustus 2009 - 07:25

Lies:

Hier is het ook heel fijn, mooi weer en ik ga vandaag lekker in het Vondelpark liggen luieren. Weer een mooi moment om aan jullie te denken, zwoegend op jullie fieten...geniet van het laatste gedeelte van de reis door Italië. Iedereen kan zien dat jullie met jullie blonde hoofden van ver komen, dus ze zullen onderweg wel extra veel respect voor jullie hebben!

• 05 Augustus 2009 - 20:23

Laura:

Houden jullie het al trappend in de zinderende hitte nog met elkaar uit? Grapje.. Echt heel gaaf wat jullie doen! Meer foto's en tekst gewenst! Liefs

• 06 Augustus 2009 - 06:40

Leo En Adrie Kortlev:

Martijn en Wouter
    Super wat jullie aan het doen zijn,leuk om te volgen waar jullie zijn

• 07 Augustus 2009 - 19:27

Joske En Marco:

Het was leuk jullie in noord-italie te ontmoeten. We hopen dat we jullie niet al te veel uit jullie (pasta)ritme hebben gehaald. Succes met de laatste lootjes.
    Groetjes

• 08 Augustus 2009 - 20:32

Frouk:

wow, jullie zijn er al bijna! goedzo mannen!! ik ben trots!

• 09 Augustus 2009 - 16:29

Oma Peelen:

Blij dat jullie zover gekomen zijn. Zou het ook wel willen doen zoals jullie, maar dan wel met een hulpmotortje op de fiets. Misschien volgend jaar. Gaan jullie dan weer mee, je kent dan een beetje de weg.

• 09 Augustus 2009 - 18:56

Marco En Joske:

Let op! Er zijn vandaag twee blonde kopjes op het sint pietersplein gesignaleerd. U bent gewaarschuwd!

• 09 Augustus 2009 - 19:13

Adrie En Leo:

MARTIJN EN WOUTER
    GEFELICITEERD geweldig gedaan hoor

• 09 Augustus 2009 - 19:42

Oma En Opa Kort:

Ja, nu zeggen we natuurlijk: HEREN, chapeau een prestatie van formaat, dat kleine beetje pech neem je op de koop toe! Geniet nu en rust lekker uit.
    Groeten van ons.

• 10 Augustus 2009 - 06:05